Sammenspil, kor og bands for unge og voksne

Lemvig Musikskoles Harmoniorkester, Lemvig Musikskoles Symfoniorkester, Lemvig Musikskoles voksenkor, Marimbaorkestret “The Rolling Stix”, Musicalsang og stemmetræning, Rytmisk kor, Rytmisk sammenspil, Sammenspil for gymnasieelever, Sang for KOL-borgere i Lemvig og Tøserock – kun for piger.

Luftens Helte

Blæserband, hvor du får hele pakken!

Har du lyst til at spille saxofon, trompet eller tværfløjte, er her et tilbud til dig.

Vi spiller 1,5 time hver tirsdag, og hver gang indgår der instrumentalundervisning på hold, rytmetræning/teori og sammenspil med hele bandet.

Vi kommer til at spille fede og populære sange, som vi skal ud at optræde med. Måske tager vi også på turné rundt på kommunens skoler.

Du behøver ikke soloundervisning ved siden af, men går du til undervisning på en af de tre instrumenter, er Luftens Helte gratis.

Fra 4. klasse.

Luftens Helte