Bliv glad

Du kan stadig tilmelde dig
Tilmeld dig her

Spil med...

Tilmeld dig her

"Like" vores facebookside

- og få nyhederne fra musikskolen

Kan du ikke komme?

Kan du som elev på musikskolen ikke komme til undervisningen, skal du melde afbud til din lærer med en SMS.
Det er nemt, hurtigt og vigtigt.

Find din lærer her

Det siger andre

Musik er afstressende

Jeg elsker at spille trommer. Hvis jeg har haft en lang dag i skolen, får jeg tømt hovedet, når jeg spiller trommer. Det er fedt at spille sammen med andre, der har den samme store interesse for musik.

KonradSpiller trommer
Jeg elsker bare musik

Jeg elsker bare musik helt vildt meget. Det føles godt, når jeg spiller, og jeg synes, at fløjten er et rigtig smukt instrument. Jeg holder allermest af at spille klassisk musik fordi, det passer godt til fløjten, men spiller også gerne rytmisk.

RachelSpiller fløjte
Det er aldrig for sent

Jeg sad på musikskolen og ventede på min søn Kasper, som fik guitarundervisning, og så tænkte jeg, at jeg da i stedet kunne få undervisning selv. Og så blev det saxofonen. Man bliver aldrig for gammel til at lære at spille på et instrument.

GerbenSpiller saxofon